Mine bestillinger

Vi sender bekreftelse på e-post hver gang vi mottar en bestilling.
Dersom du har en kundekonto hos pinkorblue.no, kan du finne en oversikt over bestillingene dine der. Klikk på "Mine bestillinger", for å se detaljer om bestillingene dine, for eksempel hvilke artikler som er bestilt, leveringsadressen, valgt betalingsmåte og sendingsstatus.

Er det feil adresse?

Vi kan dessverre ikke endre leveringsadressen for eksisterende bestillinger, da disse er knyttet til kjøperbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Etter at bestillingen er gjennomført kan du slette den innenfor 60 minutter ved å ta kontakt med kundeservice på telefon. En e-post til kundeservice innenfor dette tidsrommet er ikke tilstrekkelig. Utenfor Kundeservicens åpningstid kan bestillinger dessverre ikke slettes. Ved behov for endring må det legges inn en ny bestilling.

Dersom du ikke kan slette bestillingen, og ikke kan hente bestillingen på leveringsadressen, vil den gå tilbake til oss, og kjøpet vil heves.

Fra EU og Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS) har du fri tilgang til våre nettbutikker, som er rettet mot personer i EU. Levering fra vår norske nettbutikk er kun mulig innenfor Norge. Hvis du ønsker å angi en adresse utenfor Norge som ditt bosted eller som faktureringsadresse, hjelper vi deg gjerne på e-post til info@pinkorblue.no, på Fax til +49 (0)234/54573110 og på telefon til +47 21 95 68 57 innenfor våre åpningstider. Hvis du ønsker levering til et annet land enn Norge, er det bare å kjøpe fra våre internasjonale nettbutikker:

Østerrike | Sveits / Liechtenstein | Frankrike | Nederland | Belgia | Danmark | Finland | Norge | Sverige | Polen | Italia | Spania | Tsjekkia


Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss personlig

Skriv til oss
Du kan nå oss via vårt kontaktskjema. Vi svarer innen 2-3 virkedager.
Skriv til oss
Ring oss
Vår kundeservice er her for deg. Vi beklager for eventuell ventetid.
Ring oss