Angrerett

Dersom du ikke er fornøyd med varen/varene som du har motatt, har du som kunde alltid 14 dagers angrerett. Angrefristen løper fra den dagen du har mottatt varen(e).  Det holder at du gir oss beskjed (ved å kontakte vår kundeservice) om at du vil benytte deg av angreretten innen 14 dager. Du behøver altså ikke å ha sendt varen(e) tilbake innen 14 dager for at angreretten skal gjelde.  


Slik går du frem når du vil returnere en vare(ne):

1. Ta kontakt med vår kundeservice enten via e-post eller telefon får å melde ifra om din retur og for å motta en forhåndsfylt returfraktseddel.
2. Fyll ut et returskjema som følger med i pakken din. Om det ikke var med i pakken, kan du eventuelt skrive en lapp med ordrenummeret og legge den inn i pakken.
3. Pakk inn varen(e) ordentlig og bruk den opprinnelige forpakningen samt en beskyttende transportemballasje, tilsvarende den som varen ble levert i.
4. Du kan nå returnere varen(e) til pinkorblue.no ved å klistre den forhåndsfylte returfraktseddelen på pakken.
5. Ta vare på kollinummeret og kvitteringen helt fram til pakken er kommet tilbake til oss. Så snart vi har mottatt pakken din får du en automatisk mail fra oss som bekrefter dette.  


Obs: Angreretten gjelder ikke for varer med brutt forsegling, det vil si, at vi garanterer refusjon på alle varer, så lenge de befinner seg i ubrukt stand når de returneres til oss.
Alle merkelapper, etiketter og originalforpakninger må være intakte, og varene kan ikke være skadet, brukt eller vasket. På grunn av helse- og hygeniske årsaker godtar vi ikke returer av smokker og tåteflasker, brystpumper, undertøy eller badetøy.
 

Angrerettskjema: 

Download pdf 
Angrerettskjema