Returer
Jeg har mottatt en vare som jeg ikke har bestilt

Har du fått en annen artikkel enn den du har bestilt, eller har du fått en ekstra artikkel i tillegg til bestillingen din? Vi beklager det som har skjedd på det sterkere. Vennligst...mer

Hvor kan jeg levere returen?

Pakken du skal sende i retur må leveres til et vilkårlig postnord-hentested, som vil ta den med tilbake til oss.mer

100 dagers åpent kjøp

Uavhengig av hvilken returrett som er rettslig nedsatt gir vi våre kunder som er medlemmer av lojalitetsprogrammet vårt babypoints muligheten til å sende artikler tilbake til oss innenfor...mer

Når blir min retur kreditert?

Vi skal refundere kjøpesummen for den returnerte varen maks 14 dager etter vi har registrert og behandlet returen. Dette gjøres gjennom samme kanal som vi fikk pengene inn. Ubetalt...mer

Hvordan returnerer jeg en vare?

Om du ønsker å benytte deg av angreretten har du mulighet til å lage og kjøpe en fraktseddel via denne linken. For hver retur tar vi et fast gebyr på 79 kr per pakke.mer

Hvordan får jeg returlapp?

Om du ønsker å benytte deg av angreretten har du mulighet til å lage og kjøpe en returlapp via denne linken. For hver retur tar vi et fast gebyr på 79 kr per pakke.mer

Hvordan kan jeg kansellere en bestilling?

Alle detaljer om kansellering av bestillinger finner du i våre almenne kjøpsvilkårmer

Er varen din ødelagt eller skadet?

Vi beklager så mye! Noen ganger skjer det at en artikkel leveres med en skade, eller er defekt. Dersom dette skulle skje har du selvsagt rett til å sende den i retur. Ta kontakt med...mer

Hvordan bytter jeg en vare?

Vi har ikke mulighet til å sende ut nye artikler i bytte, før vi har fått den gamle i retur. Det er heller ikke mulig å bytte en artikkel med en annen artikkel vi tilbyr i nettbutikken...mer