Har du fått en annen artikkel enn den du har bestilt, eller har du fått en ekstra artikkel i tillegg til bestillingen din? Vi beklager det som har skjedd på det sterkere. Vennligst...mer
Pakken du skal sende i retur må leveres til et vilkårlig postnord-hentested, som vil ta den med tilbake til oss.mer
Uavhengig av hvilken returrett som er rettslig nedsatt gir vi våre kunder som er medlemmer av lojalitetsprogrammet vårt babypoints muligheten til å sende artikler tilbake til oss kostnadsfritt...mer
Vi skal refundere kjøpesummen for den returnerte varen maks 14 dager etter vi har registrert og behandlet returen. Dette gjøres gjennom samme kanal som vi fikk pengene inn. Ubetalt...mer
For å kunne returnere en artikkel må du få en returlapp fra oss via info@pinkorblue.no. Ta kontakt med oss på info@pinkorblue.no for å få denne tilsendt. Det kom med et returskjema...mer
Kom pakken din fra pinkorblue.no Ta kontakt med oss via info@pinkorblue.no og forklar hva du vil returnere og hvorfor. Vi må da lage en returlapp til deg som vi sender til deg på mail....mer
Alle detaljer om kansellering av bestillinger finner du i våre almenne kjøpsvilkårmer
Vi beklager så mye! Noen ganger skjer det at en artikkel leveres med en skade, eller er defekt. Dersom dette skulle skje har du selvsagt rett til å sende den i retur. Ta kontakt med...mer
Vi har ikke mulighet til å sende ut nye artikler i bytte, før vi har fått den gamle i retur. Det er heller ikke mulig å bytte en artikkel med en annen artikkel vi tilbyr i nettbutikken...mer