Kjære kunde, Først: Vi håper at det går bra med deg og din familie! Situasjonen rundt Coronaviruset er selvsagt noe som bekymrer oss. Her hos pinkorblue.no tar vi omstendighetene...mer
Vi har ikke mulighet til å sende ut nye artikler i bytte, før vi har fått den gamle i retur. Det er heller ikke mulig å bytte en artikkel med en annen artikkel vi tilbyr i nettbutikken...mer
Allerede innlagte bestillinger kan dessverre ikke endres, da disse sendes direkte til vårt logistikksystem. Fjerne eller slette en artikkel eller bestilling: Etter at bestillingen...mer
Hvis du la inn bestillingen din ved å bruke en betalingsmetode som tilbys av vår partner Klarna (faktura, visa, kredittkort), vil du motta fakturaen din direkte fra Klarna. Hvis du...mer
Det er enkelt! Gå til „Min Konto“ øverst til høyre og klikk deretter på „Registrer deg nå“. Fyll deretter ut alle feltene merket med *. Velg et passord og bekreft dine opplysninger...mer
Etter du har laget en kundekonto, har du følgende fordeler: Du kan benytte deg av vår frivillige 100 dagers returrett Logg inn og bestill uten å måtte legge inn alle opplysninger...mer
Har du fått en annen artikkel enn den du har bestilt? Eller har du fått en ekstra artikkel i tillegg til bestillingen din? Vi beklager det som har skjedd på det sterkere! Vennligst...mer
Vi beklager så mye! Noen ganger skjer det at en artikkel leveres med en skade, eller er defekt. Dersom dette skulle skje har du selvsagt rett til å sende den i retur. Ta kontakt...mer
Vi kan dessverre ikke endre leveringsadressen for eksisterende bestillinger, da disse er knyttet til kjøperbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Etter å ha lagt inn bestillingen kan...mer
Du kan lage ønskelister for forskjellige anledninger og dele dem med venner. Jeg liker en artikkel, men vet ikke ennå om jeg vil bestille den. Hvis du legger varen til ønskeliste,...mer
Du kan registrere deg med din e-postadresse til den respektive artikkelen og vil bli varslet så snart artikkelen er tilgjengelig igjen.mer
Vi sender bekreftelse på e-post hver gang vi mottar en bestilling. Dersom du har en kundekonto hos pinkorblue.no, kan du finne en oversikt over bestillingene...mer
For å legge inn en bestilling i nettbutikken, må du legge til artiklene du vil kjøpe i handlekurven. Leveringstiden for hver artikkel vises på artikkelens produktside. I handlekurven...mer
Ja, du kan også bestille som gjest uten en personlig konto. Har du allerede lagt til varer i handlekurven? Start ordreprosessen i handlekurven din og velg alternativet "Bestill...mer
Vi kan dessverre ikke tilby individuell produktveiledning for alle de mange tusen produktene vi har i nettbutikken. For å finne rett produkt for deg har vi likevel noen tips og råd...mer
Dine babypoints vil legges til i kundekontoen din 14 dager etter at bestillingen er sendt. Du vil kunne se hvor mange babypoints du har spart på bestillingen kort tid etter du har lagt...mer