Forsendelse og levering
Hvor er pakken min? / Hvordan kan jeg spore forsendelsen min?

Leveringstiden for produktene dine er normalt 3 - 6 virkedager fra bestillingen er ferdig behandlet på lageret vårt. Så snart pakken er sendt, vil du motta en forsendelsesbekreftelse...mer

Jeg har mottatt leveransen min ufullstendig! Hvorfor var ikke alle varene i pakken? / Hvorfor er bestillingen min delt opp i flere pakker?

For bestillinger med mer enn én vare, kan frakt utføres i flere pakker. For hver pakke vil du motta en egen forsendelsesbekreftelse på e-post med sporingslenke.mer

Kan jeg hente bestillingen min direkte fra lageret?

Det er dessverre ikke mulig å hente varen direkte hos oss av logistiske grunner. Flere svar Hvordan fungerer det med frakt på pinkorblue.no?mer

Forsendelse-og-levering - adresseendring

Vi kan dessverre ikke endre leveringsadressen for eksisterende bestillinger, da disse er knyttet til kjøperbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Etter å ha lagt inn bestillingen kan...mer

Hvilke land leverer pinkorblue.no til?

Fra EU og Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS) har du fri tilgang til våre nettbutikker, som er rettet mot personer i EØS. Levering fra vår norske nettbutikk er kun mulig...mer

Hvordan fungerer det med frakt på pinkorblue.no?

Vi sender bestillingen din med Postnord. En bestilling hos pinkorblue.no kan bare leveres til en leveringsadresse i Norge. Alle tollavgifter og andre avgifter er inkludert i prisen. Når...mer

Har du fått levert feil produkt?

Har du fått en annen artikkel enn den du har bestilt? Eller har du fått en ekstra artikkel i tillegg til bestillingen din? Vi beklager det som har skjedd på det sterkere! Vennligst...mer

Har du mottatt en skadet pakke?

Vi beklager - vi håper at de bestilte varene dine kom intakt og fullstendig til tross for skaden. Vennligst kontakt oss med bestillingsnummer eller artikkelnummer og ideelt sett...mer

Kommer pakken min frem før jul?

Vi kommer til å oppdatere denne siden når det blir aktuelt igjen.mer