Hvordan endrer jeg adressen min?

Vi kan dessverre ikke endre leveringsadressen for eksisterende bestillinger, da disse er knyttet til kjøperbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Etter å ha lagt inn bestillingen kan du avbestille den innen 60 minutter ved å kontakte vår kundeservice på telefon. En e-post til vår kundeservice innen denne tiden er ikke tilstrekkelig.

Bestillinger kan ikke kanselleres utenfor servicetiden. Legg inn en ny ordre om nødvendig.

¨

Vil du bestille til et annet land enn Norge, eller har du flyttet til et annet land?

Fra EU og Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS) har du fri tilgang til våre nettbutikker, som er rettet mot personer i EØS. Levering fra vår norske nettbutikk er kun mulig innenfor Norge. Vi leverer ikke til Svalbard eller Jan Mayen. Hvis du trenger en faktura med en dokumentert adresse utenfor Norge, må du først angi din norske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du kontakter oss etter at du har lagt inn bestillingen, sender vi deg gjerne en faktura med din utenlandske faktureringsadresse. Vi hjelper deg gjerne på e-post til info@pinkorblue.no, på Fax til +49 (0)234/54573110 og på telefon til +47 21 95 68 57 innenfor våre åpningstider. Hvis du ønsker levering til et annet land enn Norge, er det bare å kjøpe fra våre internasjonale nettbutikker:

Østerrike | Sveits / Liechtenstein | Frankrike | Nederland | Belgia | Danmark | Finland | Norge | Sverige | Polen | Italia | Spania | Tsjekkia

Har du flyttet og får ikke hentet leveringen?


Dersom du ikke kan slette bestillingen, og ikke kan hente bestillingen på leveringsadressen, vil den gå tilbake til oss, og kjøpet vil heves.

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss personlig

Skriv til oss
Du kan nå oss via vårt kontaktskjema. Vi svarer innen 2-3 virkedager.
Skriv til oss
Ring oss
Vår kundeservice er her for deg. Vi beklager for eventuell ventetid.
Ring oss