Vi sender bekreftelse på e-post hver gang vi mottar en bestilling. Dersom du har en kundekonto hos pinkorblue.no, kan du finne en oversikt over bestillingene dine der. Klikk på "Mine bestillinger", for å se detaljer om bestillingene dine, for eksempel hvilke artikler som er bestilt, leveringsadressen, valgt betalingsmåte og sendingsstatus.
Når du har lagt inn bestillingen, kan ikke fakturerings- eller leveringsadressen lenger endres. Etter at bestillingen er gjennomført kan du slette den innenfor 60 minutter ved å ta kontakt med kundeservice på telefon. En e-post til kundeservice innenfor dette tidsrommet er ikke tilstrekkelig, da vi ikke kan garantere at denne blir sett og behandlet raskt nok. Hvis det lykkes å avbestille ordren, kan du legge inn en ny bestilling med riktig adresse.
Utenfor Kundeservicens åpningstid kan bestillinger dessverre ikke slettes. Dersom du ikke kan slette bestillingen, og ikke kan hente bestillingen på leveringsadressen, vil den gå tilbake til oss, og kjøpet vil heves.
Fra EU og Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS) har du fri tilgang til våre nettbutikker, som er rettet mot personer i EØS. Levering fra vår norske nettbutikk er kun mulig innenfor Norge. Vi leverer ikke til Svalbard eller Jan Mayen. Hvis du trenger en faktura med en dokumentert adresse utenfor Norge, må du først angi din norske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du kontakter oss etter at du har lagt inn bestillingen, sender vi deg gjerne en faktura med din utenlandske faktureringsadresse. Vi hjelper deg gjerne på e-post til info@pinkorblue.no, på Fax til +49 (0)234/54573110 og på telefon til +47 21 95 68 57 innenfor våre åpningstider. Hvis du ønsker levering til et annet land enn Norge, er det bare å kjøpe fra våre internasjonale nettbutikker:
Østerrike | Sveits / Liechtenstein | Frankrike | Nederland | Belgia | Danmark | Finland | Norge | Sverige | Polen | Italia | Spania | Tsjekkia