Når blir min retur kreditert?

Vi skal refundere kjøpesummen for den returnerte varen maks 14 dager etter vi har registrert og behandlet returen. Dette gjøres gjennom samme kanal som vi fikk pengene inn. Ubetalt faktura justeres/slettes.

Har du ikke fått noen bekreftelse på at vi har mottatt returen?

Ingen grunn til bekymring. Vi bekrefter først returen via e-mail etter vi har kontrollert den. Det kan ta noen dager fra vi faktisk har mottatt den. Dersom pakkesporingen sier at pakken er levert til oss kan det ennå ta opp til 14 dager å få returen behandlet.

Har du ikke fått korrekt beløp tilbakeført?

Har du fått feil beløp tilbake for returen din? Ta kontakt med vår kundeservice på info@pinkorblue.no, så kan vi kontrollere dette for deg.

Har du kansellert bestillingen?

Hvis du har kansellert bestillingen, eller en artikkel du har bestilt i unntaktstilfelle ikke kan leveres, refunderer vi betalt beløp umiddelbart.

Slik returneres beløpet:

Faktura
Når vi registrerer en retur av en artikkel som står på en faktura vil denne artikkelen trekkes fra fakturaen. Da betaler du bare for artiklene du beholder, og får en oppdatert faktura fra Klarna. Hvis du allerede har betalt vil Klarna betale tilbake verdien av artikkelen fra fakturaen til din bankkonto. Det kan ta opp til 5 virkedager før denne tilbakebetalingen vises på konto.
PayPal
Tilbakebetalingen for returnert vare vil gjøres gjennom den paypal-kontoen som ble brukt ved bestilling.
Kredittkort
Tilbakebetalingen gjøres til det kredittkortet som ble belastet ved bestilling.
Forhåndsbetaling
Tilbakebetalingen gjøres til den bankkontoen du overførte fra. For å kunne gjøre denne tilbakeføringen må vi ha IBAN/BIC opplysningene om din konto. Ta kontakt med oss på info@pinkorblue.no hvis dette er aktuelt for deg.

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss personlig

Skriv til oss
Du kan nå oss via vårt kontaktskjema. Vi svarer innen 2-3 virkedager.
Skriv til oss
Ring oss
Vår kundeservice er her for deg. Vi beklager for eventuell ventetid.
Ring oss