Forsendelse-og-levering - adresseendring

Vi kan dessverre ikke endre leveringsadressen for eksisterende bestillinger, da disse er knyttet til kjøperbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Etter å ha lagt inn bestillingen kan du avbestille den innen 60 minutter ved å kontakte vår kundeservice på telefon. En e-post til vår kundeservice innen denne tiden er ikke tilstrekkelig.

Beklager, ordrer kan ikke kanselleres utenfor servicetiden. Skriv deretter inn en ny ordre om nødvendig. Så snart pakken er overlevert til Postnord, vil du motta en e-post for pakkemeldingen. Alle endringer etter at varen er sendt, må tas med Postnord.

Vil du bestille til et annet land eller har flyttet til et annet land?

Fra EU og Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS) har du fri tilgang til våre nettbutikker, som er rettet mot personer i EØS. Levering fra vår norske nettbutikk er kun mulig innenfor Norge. Vi leverer ikke til Svalbard eller Jan Mayen. Hvis du trenger en faktura med en dokumentert adresse utenfor Norge, må du først angi din norske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du kontakter oss etter at du har lagt inn bestillingen, sender vi deg gjerne en faktura med din utenlandske faktureringsadresse. Vi hjelper deg gjerne på e-post til info@pinkorblue.no, på Fax til +49 (0)234/54573110 og på telefon til +47 21 95 68 57 innenfor våre åpningstider. Hvis du ønsker levering til et annet land enn Norge, er det bare å kjøpe fra våre internasjonale nettbutikker:

Østerrike | Sveits / Liechtenstein | Frankrike | Nederland | Belgia | Danmark | Finland | Norge | Sverige | Polen | Italia | Spania | Tsjekkia

Du har flyttet og pakken kunne ikke levers?

I dette tilfellet kommer det som en retur til oss, og du får tilbakebetalt kjøpsbeløpet innen 14 dager.


Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss personlig

Skriv til oss
Du kan nå oss via vårt kontaktskjema. Vi svarer innen 2-3 virkedager.
Skriv til oss
Ring oss
Vår kundeservice er her for deg. Vi beklager for eventuell ventetid.
Ring oss