Betalingspåminnelse

Har du mottatt en betalingspåminnelse fra Klarna til tross for at du har betalt eller returnert varen?

Siden det kan ta opptil 14 dager å fullføre tilbakebetaling etter at returen er mottatt, kan betalingspåminnelser forekomme. For å unngå dette kan du sette Fakturaen på pause. Dette kan du gjøre via Klarna-appen, eller du kan gi tilbakemelding til Klarna ved å logge på http://www.klarna.com/no. Skriv in e-postadressen som orden ble bestilt med. Da vil du motta et midlertidig passord på e-post, som du kan logge deg inn med. Hvis du har mottatt en påminnelse, ber vi deg om å sjekke følgende:

Har du sendt noe tilbake?
Gi oss 14 dager for å sjekke retur og behandle den. Gi beskjed til Klarna om å sette Fakturaen på pause. Etter behandlingen av returen vil det bli rapportert til Klarna. Du vil også motta en bekreftelse på returnert vare på e-post fra oss.

Har du mottatt en betalingspåminnelse fra oss på forskuddsbetaling selv om du har betalt?

1. Har du allerede betalt?
Det kan ta opptil 5 virkedager før betalingen blir registreres.
2. Har du angitt den riktige meldingen til mottaker?
Benytt alltid det aktuelle bestillingsnummeret som identifikasjon på betalingen.
3. Overførte du flere ordre sammen?
Overfør alltid ordre separat. Det er den eneste måten å sikre at betalingen registreres riktig i våre systemer. Om du overfører penger for flere ordre samtidig kan det hende at betalingen bare blir tilordnet en av dem, eller at overføringen blir avvist.

Kan du ikke overføre betalingen?

Bruk bankinformasjonen nedenfor og bestillingsnummeret ditt for overføring. Våre kontoopplysninger er:

Bank: Danske Bank
Kontonummer: 8601 49 64527
BIC/SWIFT: DABANO22
IBAN: NO4286014964527


Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss personlig

Skriv til oss
Du kan nå oss via vårt kontaktskjema. Vi svarer innen 2-3 virkedager.
Skriv til oss
Ring oss
Vår kundeservice er her for deg. Vi beklager for eventuell ventetid.
Ring oss