Endre eller kansellere bestillingen min

Allerede innlagte bestillinger kan dessverre ikke endres, da disse sendes direkte til vårt logistikksystem.

Fjerne eller slette en artikkel eller bestilling:

Etter at bestillingen er gjennomført kan du slette den innenfor 60 minutter ved å ta kontakt med kundeservice på telefon. En e-post til kundeservice innenfor dette tidsrommet er ikke tilstrekkelig. Utenfor Kundeservicens åpningstid kan bestillinger dessverre ikke slettes. Ved behov for endring må det legges inn en ny bestilling.
Dersom det ikke lenger er mulig å slette bestillingen kan du nekte å motta pakken, eller returnere uønsket artikkel til oss innenfor angrefristen på 14 dager.

Endre leveringsadresse / faktureringsadresse:

Så fort du har bestilt kan ikke leveringsadressen for bestillingen lenger endres, da disse er knyttet til kjøperbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Ved behov for endring må du ta kontakt med kundeservice og slette bestillingen som beskrevet over, og det må legges inn en ny bestilling. Dersom bestillingen ikke lenger kan slettes, vil du få en e-post med sendingsinformasjon. Det vil i noen tilfeller være mulig å ta kontakt med logistikkselskapet for å velge et ønsket leveringssted, for eksempel et hentepunkt.
Hvis adressen er endret og pakken ikke kan leveres vil den komme tilbake til oss og bestillingen vil slettes.

Fra EU og Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet (EØS) har du fri tilgang til våre nettbutikker, som er rettet mot personer i EØS. Levering fra vår norske nettbutikk er kun mulig innenfor Norge. Vi leverer ikke til Svalbard eller Jan Mayen. Hvis du trenger en faktura med en dokumentert adresse utenfor Norge, må du først angi din norske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du kontakter oss etter at du har lagt inn bestillingen, sender vi deg gjerne en faktura med din utenlandske faktureringsadresse. Vi hjelper deg gjerne på e-post til info@pinkorblue.no, på Fax til +49 (0)234/54573110 og på telefon til +47 21 95 68 57 innenfor våre åpningstider. Hvis du ønsker levering til et annet land enn Norge, er det bare å kjøpe fra våre internasjonale nettbutikker:

Østerrike | Sveits / Liechtenstein | Frankrike | Nederland | Belgia | Danmark | Finland | Norge | Sverige | Polen | Italia | Spania | Tsjekkia

Vil du legge noe til bestillingen?

Det er kun mulig å legge til artikler i bestillingen i etterkant hvis "forskuddsbetaling" er valgt som betalingsmåte. Dersom det er valgt en annen betalingsmåte vil det ikke være mulig å legge til artikler i etterkant.

Hvis du har valgt "forskuddsbetaling" som betalingsmåte kan du ta kontakt med vår kundeservice og oppgi ditt bestillingsnummer, og hvilke artikler du ønsker å legge til i bestillingen. Det vil ikke være mulig å legge til artikler dersom bestillingen allerede er betalt, heller ikke hvis betalingen er gjennomført, men ikke registrert hos pinkorblue.no.


Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Kontakt oss personlig

Skriv til oss
Du kan nå oss via vårt kontaktskjema. Vi svarer innen 2-3 virkedager.
Skriv til oss
Ring oss
Vår kundeservice er her for deg. Vi beklager for eventuell ventetid.
Ring oss