Vi har en effektiv logistikkløsning, slik at vi er i stand til å levere pakkene innen 3-7 virkedager etter at de er blitt sendt fra oss. Leveringstiden avhenger selvfølgelig av hvor i Norge det bor og kan dermed variere. Samtidig med at pakken din blir sendt ut til deg mottar du en bekreftelse fra oss via e-post. Her får du oppgitt kollinummeret, slik at du kan spore pakken din via Postnords hjemmesiden
Slik gjør du en retur: 1. Ta kontakt med vår kundeservice enten via e-post eller telefon for å melde ifra om din retur og for å motta en forhåndsfylt returfraktseddel. 2. Fyll ut et returskjema som følger med i pakken din. Om det ikke var med i pakken, kan du eventuelt skrive en lapp med ordrenummeret og legge den inn i pakken. 3. Pakk inn varen(e) ordentlig og bruk den opprinnelige forpakningen samt en beskyttende transportemballasje, tilsvarende den som varen ble levert i. 4. Du kan nå returnere varen(e) til pinkorblue.no ved å klistre den forhåndsfylte returfraktseddelen på pakken. 5. Ta vare på kollinummret og kvitteringen helt fram til pakken er kommet tilbake til oss. Så snart vi har mottatt pakken din, får du en automatisk mail fra oss som bekrefter dette. Angreretten gjelder ikke for varer med brutt forsegling. Hvis varen(e) befinner seg i brukt stand når de returneres til oss, så kommer den/de automatisk å bli sendt tilbake til avsenderen. Jeg har fått feil vare! Hva skal jeg gjøre? Ta kontakt med vår kundeservice via e-post info@pinkorblue.no for å gi oss beskjed om at du har fått feil vare, så hjelper vi deg videre med å sende pakken tilbake til oss. Husk å oppgi bestillingsnummeret.Varen min har feil/mangel/defekt ved levering - Hva skal jeg gjøre? Du har reklamsjonsrett om varen(e) du har mottatt er defekt eller har feil og mangler ved levering. Ved en reklamsjonssak skal du alltid ta kontakte vår kundeservice som hjelper deg videre i prosessen. Det er viktig at du sender oss ordrenummeret, artikkelnummeret på varen og en kort beskrivelse med bilder som bekrefter feilen/defekten. Dette er for at reklamsjonsavdelingen eller produsenten selv skal kunne konstantere feil/defekter og avgjøre om du eventuelt kan få tilsendt en reservedel. Ellers kan du sende varen(e) tilbake til oss og gi oss beskjed om du ønsker å annullere bestillingen og få pengene tilbake eller eventuelt motta en annen vare.
Når du skal til kassen for å betale for varene dine, husk å lese gjennom vilkårene for akkurat den rabattkoden du skal bruke. Det kan hende at en bestemt kode kan ikke brukes i lag med visse varemerker, eller at visse vilkår må oppfylles. Etter at du har lagt varen/varene dine i handlekurven kan du benytte rabattkoden din ved at du klikker på varekurven og går til kassen for å betale. Rabatten trekkes automatisk fra beløpet som du skal betale til slutt.